GIVEAWAY

GIVEAWAY
anda sebagai pembaca dijemput memberi komen pada ENTRI pilihan anda. Rujuk syarat-syarat penyertaan dibawah. Komen terbaik akan memenangi hadiah bulanan. Hadiah bulan April adalah LAMPIN PAKAI BUANG PETPET (sebarang saiz)

NUFFNANG- JOM TGK IKLAN MENARIK

Tuesday, February 8, 2011

FASHA BENGANG, OHBULAN BLOG TAK BERTAULIAH!!

Haha..terkejut gamaknya si Fasha ni bila blog ohbulan! yang mengatakan Fasha buat report palsu berkenaan ugutan yg mendatangkan kecederaan. Aku yang xikuti perkembangan artis pun tiba2 jadi cerah bijik mata dok  baca dari satu blog ke satu blog. Setelah diamati, aku dapat buat kesimpulan;
 mula2 Fasha melenting bila ohbulan! kata Fasha tipu fasal laporan polis terhadap 'perempuan itu'. Apa yang sebenarnya ohbulan! TELAH memetik kata 2 dari blog MAZIDUL AKMAL SIDEK dan HAZREY mengenai kenyataan Fasha 'kes disimpan'..depa seakan  tertanya2 kenapa kes Fasha disimpan sedangkan pihak polis mesti bertindak jika ada laporan polis dilakukan. Juga diorg ada follow up mengenai kes Fasha di Bukit Aman..tak jumpa sebab Fasha buat laporan di USJ.. Hai kalau dah selebriti, gamaknya nak masuk tandas pun org ikut..Fasha juga terang-terangann melahir kan rasa tak puas hati terhadap si dia yang menyebok dan tak abis2 mencari salah fasha, tunggu untuk dibusukkan.



No comments:

Post a Comment