GIVEAWAY

GIVEAWAY
anda sebagai pembaca dijemput memberi komen pada ENTRI pilihan anda. Rujuk syarat-syarat penyertaan dibawah. Komen terbaik akan memenangi hadiah bulanan. Hadiah bulan April adalah LAMPIN PAKAI BUANG PETPET (sebarang saiz)

NUFFNANG- JOM TGK IKLAN MENARIK

Sunday, January 23, 2011

BILA CINTA BERPUTIK??

haha..pada korangla..bile agaknya??, Pada akula kan..kan,..pada hubby aku la..hehe..Masa skulah dlu, byk tol bf aku...semuanya aku rasa sayang..pas org ni, aku syg kat org ni..bile dh tue ni dan difikir2 balik, br aku tahu ERTI CINTA.. Actually adik-adik...kalau kite rasa sayang sgt kt org tu (utk bdk skulah ni) yg sbnr2nya, kita akan jumpa ramai lagi dimasa depan. Lepas kita kenal sorang, dtg srg lagi yang lain perangai..time tu kita kata..ha..ni my mr right..pastu gi u, jumpa lg..mr right lagi..beza bila kita dah kawen, dh idup sebumbung, tido sekatil..masa tu baru kita kenal PASANGAN kita yg sebenar..

Jd jgn la tangkap lentuk ble br knal cik abang..sbb blm tentu kita idup bersama ...byk lagi masa..byk jenis lagi yg kita akan kenal..LELAKi klau sayangkan kita, die lbh bersifat MELINDUNGI..yang itulah yg bakal membawa kita ke ARASHI, melindung dan berlindung..mendidik dan menjaga..

No comments:

Post a Comment